راهنمای خرید صندلی اداری و گیمینگ

آیا میخواهید صندلی گیمینگ حرفه‌ای و اداری با بهترین قیمت بخرید؟

 

راهنمای خرید صندلی اداری و گیمینگ

 

خرید و قیمت صندلی اداری با توجه به نقش مهم آن در سلامتی و راحتی افراد اهمیت زیادی دارد. یک صندلی اداری خوب علاوه بر بهبود کار، اجازه نمی دهد شما دچار آسیب های فیزیکی در طولانی مدت شوید. اگر به دنبال خرید و قیمت صندلی اداری هستید، ابتدا مواردی هستند که باید آن ها را حتما در نظر بگیرید.

صندلی اداری بهتر است دارای ویژگی تنظیم ارتفاع باشد. شما باید بتوانید ارتفاع را متناسب با قد خود تنظیم کنید تا پاهایتان به راحتی روی زمین قرار بگیرند. این ویژگی موجب کاهش فشار روی کمر می شود. همچنین تاثیر مثبتی در قرارگیری راحت بازوها و جلوگیری از ایجاد تنش در شانه ها دارد. بنابراین بهترین صندلی اداری باید دارای ارتفاع قابل تنظیم باشد.

صندلی اداری همچنین بهتر است دارای دسته های مخصوصی برای قرار دادن آرنج ها باشد. هنگام خرید مبلمان اداری مدرن، به این ویژگی توجه داشته باشید. دسته های صندلی به بازوها و شانه های کاربران اجازه می دهند استراحت کنند. بنابراین فشار کمتری به گردن و شانه ها وارد می شود و بهره وری کارمندان افزایش پیدا می کند.

مواردی مانند تکیه گاه و نشیمن صندلی، متریال به کار رفته در ساخت آن و چرخدار بودن نیز حائز اهمیت هستند. این موارد در قیمت صندلی اداری به طور مستقیم تاثیرگذارند. همچنین می توان به ویژگی های مرتبط با زیبایی شناسی اشاره کرد. پیدا کردن صندلی اداری متناسب با ظاهر دفتر یا محل کار شما اهمیت دارد. برای مثال، ممکن است یک صندلی با طراحی مدرن یا کمی سنتی تر نیاز داشته باشید. در ادامه مقاله، می توانید اطلاعات مفید بیشتری را در مورد خرید و قیمت صندلی اداری بخوانید.

 

ارگونومی صندلی استاندارد

   

                                                                                                     صندلی ارگونومیک

 

مواردی مهم برای خرید صندلی گیمینگ حرفه‌ای با بهترین قیمت

 

صندلی گیمینگ یکی دیگر از انواع محبوب و پرفروش صندلی در بازار است. قبل از آشنایی با خرید و قیمت صندلی اداری و همچنین گیمینگ، بد نیست به موارد مهم برای انتخاب صندلی گیمینگ حرفه ای اشاره کنیم. صندلی های گیمینگ صندلی هایی هستند که برای رفع نیازها و راحتی گیمرها تولید می شوند. اما این فقط گیمرها نیستند که از این نوع صندلی های ارگونومیک استفاده می کنند. در محیط کار و همچنین برای راحتی بیشتر هنگام استفاده از کامپیوتر در خانه، می توان یک صندلی گیمینگ حرفه ای تهیه کرد.

 

 

صندلی گیمینگ حرفه ای

                                                                                                   

                                                                                                        صندلی گیمینگ حرفه ای

 

بیشتر صندلی های گیمینگ موجود در بازار از نوع صندلی های مخصوص کامپیوتر یا PC Gaming Chair هستند. اگر به دنبال خرید صندلی گیمینگ ارزان هستند، این دسته به شما توصیه می شود. این صندلی ها با ویژگی هایی مانند پایه چرخدار متحرک، دسته های بلند برای راحتی هنگام استفاده از موس و کیبورد و پشتی های مناسب برای حمایت از گردن شناخته می شوند. تقریبا تمام صندلی های گیمینگ در حالت عمودی قرار می گیرند، اما بسیاری از آن ها قابلیت خم شدن به عقب را دارند.

 

 

انواع مدل های صندلی اداری و معرفی بهترین برندهای آن ها

 

خرید و قیمت صندلی اداری با توجه به انواع آن در بازار می تواند کمی متفاوت باشد. بعضی از انواع رایج صندلی های اداری عبارت هستند از:

صندلی اداری ارگونومیک: صندلی های اداری مدرن که در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این صندلی ها به صورتی طراحی و تولید می شوند که آسیب های نشستن طولانی مدت را به حداقل برسانند. بسیاری از کارهای اداری، مستلزم کار با سیستم در طولانی مدت هستند. صندلی ارگونومیک تا حد زیادی استرس مفاصل و ماهیچه ها را از بین می برد و دارای ویژگی هایی مانند ارتفاع و پشتی قابل تنظیم و جنس مناسب برای جلوگیری از تعریق است.

 

 

 

 

صندلی مدیریتی چرمی فیلی

 

                                                                                                       صندلی مدیریتی

 

 

صندلی مدیریتی: این نوع صندلی یکی از مجلل ترین صندلی های اداری محسوب می شود و دارای تکیه گاه بلند، پشتی بالشتکی ضخیم و تکیه گاه مخصوص سر است. در ساخت صندلی مدیریتی از متریالی مانند چوب با کیفیت و چرم طبیعی استفاده می شود. بعضی از مدل ها دارای تجهیزات اضافه ای هستند که قیمت محصول را افزایش می دهند.

 

صندلی اداری چرمی:این نوع صندلی ها با چرم پوشیده می شوند و معمولا قیمت بالاتری از صندلی های تولید شده با پارچه و وینیل دارند. نوع چرم به کار رفته تاثیر زیادی روی قیمت صندلی اداری چرمی دارد. برای مثال، چرم مصنوعی پلی اورتان PU در صندلی های ارزان تر به کار برده می شود. البته از نظر ظاهر و حس، شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. چرم طبیعی در گران ترین صندلی ها پیدا می شود و از نظر دوام، زیبایی شناسی و راحتی بهترین متریال می باشد.

 

صندلی مشبک اداری

 

 

                                                                                                   صندلی اداری مشبک

 

صندلی اداری مشبک: این صندلی ها با متریال mesh یا پارچه توری مانند پوشانده می شوند و گزینه ای عالی برای جلوگیری از تعریق زیاد هنگام کار هستند. صندلی های مشبکِ با کیفیت همچنین ارگونومی خوبی را فراهم می کنند.

 

بهترین برندهای صندلی اداری

اگر به دنبال خرید و قیمت صندلی اداری هستید، بهتر است بهترین برندها را بشناسید. برندهایی که در ادامه معرفی می شوند، محصولات با کیفیتی را به بازار داخلی عرضه می کنند.

 

 

صندلی اداری مشبک قرمز مشکی نیلپر

 

                                                                                                     صندلی اداری نیلپر

 

نیلپر:

برند Nilper به طور تخصصی در تولید و عرضه لوازم جانبی PC مانند صندلی های اداری و مخصوص کامپیوتر فعالیت می کند. محصولات نیلپر را می توان صندلی های مدرن و پیشرفته ای با ارگونومی بسیار خوب معرفی کرد. این برند انواع مختلفی از صندلی های اداری را تولید می کند. برای مثال، می توان به صندلی های مدیریتی، کنفرانسی و ویزیتور اشاره کرد. برند نیلپر در حال حاضر یکی از برندهای پرفروش صندلی اداری در داخل کشور می باشد و محصولات آن تنوع و قیمت مناسبی دارند.

آرکانو: این برند در زمینه تولید صندلی و مبلمان اداری فعالیت دارد و از جمله محصولات آن می توان به صندلی های مدیریتی، کارمندی، اپراتوری و رستورانی اشاره کرد. صندلی های اداری آرکانو قیمت نسبتا مقرون به صرفه ای دارند و کیفیت آن ها می تواند راضی کننده باشد.

لیو: برند Live محصولات متنوعی را در دسته مبلمان اداری تولید می کند. برای مثال می توان به صندلی های مدیریتی، کارشناسی و کارمندی این برند اشاره کرد. مبل های اداری یکی دیگر از محصولات تولیدی لیو محسوب می شوند.

هوگر: این برند صندلی های اداری مختلفی را تولید می کند و محصولات آن در بازه قیمتی 2 تا چند میلیون قرار می گیرند. علاوه بر صندلی های اداری و مدیریتی، برند هوگر صندلی های ناهارخوری و میز تحریر نیز تولید می کند.

 

 

ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک یا استاندارد

 

چه به دنبال خرید صندلی اداری ارزان باشید و چه مدل های گران، ارگونومی یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. اصطلاح ارگونومیک به علمی اشاره دارد که شامل بررسی و نحوه طراحی وسایلی مانند صندلی است. صندلی ارگونومیک یا استاندارد برای حمایت از بدن انسان طراحی می شود و مواردی مانند وضعیت بدنی و راحتی را در نظر می گیرد.

 

از جمله ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک می توان به ارتفاع قابل تنظیم، عرض و عمق مناسب، برخورداری از تکیه گاه قابل تنظیم، دسته های حمایتی، پشتی سر و پایه چرخان اشاره کرد. ارتفاع از آن جایی حائز اهمیت است که بیشتر میزهای کاری به صورت ثابت قرار می گیرند و قابلیت تغییر ارتفاع را ندارند. ارتفاع صندلی ارگونومیک می تواند چیزی معادل 16 تا 21 اینچ از کف برای اکثر افراد باشد. در مورد عرض و عمق مناسب، بهتر است در حدود 2 تا 4 اینچ میان لبه صندلی و پشت زانوها خالی بماند.

 

صندلی اداری ارگونومیک از شکل طبیعی ستون فقرات پشتیبانی می کند و علاوه بر جلوگیری از افتادن، استرس روی ستون فقرات و لگن را کاهش می دهد. متریال به کار رفته در این صندلی ها به صورتی انتخاب می شوند که از تعریق زیاد و دیگر مشکلات جلوگیری کنند. ویژگی پایه چرخان نیز برای بهبود مانورپذیری و سهولت حرکت به اطراف در هنگام کار کردن کاربرد دارد.

 

 

مبلمان اداری مدرن

 

 

                                                                                                              مبلمان اداری مدرن

 

انواع مدل های صندلی اداری مشبک

                                                                                                             صندلی اداری مدرن

 

چه عواملی بر قیمت صندلی اداری و کامپیوتر تاثیر گذار است؟

 

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر با توجه به کیفیت متریال، ویژگی های صندلی و برند تولید کننده تعیین می شود که در ادامه مقاله بیشتر به آن ها می پردازیم. این عوامل در زمینه خرید و قیمت صندلی اداری تاثیر زیادی دارند.

کیفیت متریال: متریال با کیفیت مانند چرم و mesh از موادی مثل پلاستیک و وینیل گران تر هستند. علاوه بر این، در صورت استفاده از روکش های چوبی یا کروم قیمت نهایی محصول افزایش پیدا می کند.

ویژگی های صندلی:صندلی های اداری با ویژگی های بیشتر مانند قابلیت تنظیم و ارگونومی، گران تر هستند. همچنین اگر در تولید صندلی اداری از طراحی های ظریف استفاده شود، انتظار می رود قیمت بالاتری از مدل های ساده داشته باشد.

برند تولید کننده: صندلی های اداری تولید شده به وسیله برندهای معروف و معتبر معمولا گران تر از محصولات برندهای کمتر شناخته شده هستند. همچنین می توان به نقش خرده فروشی ها در قیمت نهایی اشاره کرد. فروشگاه های مبلمان تخصصی ممکن است قیمت بالاتری نسبت به خرده فروشی های تخفیف دار داشته باشند.

 

انواع برندهای صندلی گیمینگ و معرفی بهترین آن ها

خرید و قیمت صندلی اداری و گیمینگ همانطور که اشاره شد به بودجه خریدار و همچنین برند سازنده بستگی دارد. بعضی از برندهایی که معرفی کردیم مانند نیلپر صندلی های گیمینگ حرفه ای و با کیفیتی به بازار عرضه می کنند.

 

 

صندلی گیمینگ ریزر

 

 

صندلی گیمینگ ریزر

 

ریزر: برند Razer یکی از محبوب ترین برندهای سازنده لوازم جانبی گیمینگ می باشد و صندلی های گیمینگ پیشرفته و سطح بالایی تولید می کند. صندلی های گیمینگ Razer دارای ارگونومی و راحتی بسیار خوبی هستند و از نظر طراحی ظاهری نیز انتظارات گیمرها را برآورده می کنند. صندلی های گیمینگ این برند قیمت بالایی دارند و ممکن است با بودجه های کمتر نتوانید یکی از آن ها را تهیه کنید. به خصوص اگر به دنبال خرید صندلی گیمینگ ارزان هستید.

 

صندلی دی ایکس ریسر

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر

دی ایکس ریسر: برند DXRacer یکی دیگر از تولید کنندگان محبوب صندلی های گیمینگ حرفه ای است. صندلی های گیمینگ این برند استحکام فوق العاده ای دارند و همچنین از نظر ظاهری می توان جذابیت های بسیاری را در آن ها مشاهده کرد.

 

 

صندلی گیمینگ کولر مستر

 

                                                                   

                                                                                         صندلی گیمینگ کولر مستر

 

 

صندلی جذاب گیمینگ

 

 

صندلی گیمینگ کولر مستر

 

دسته برند Cooler Master یکی از برندهای شناخته شده تجهیزات گیمینگ محسوب می شود و صندلی های گیمینگ راحت و با دوامی به بازار عرضه می کند. اگر به دنبال خرید صندلی گیمینگ حرفه ای با بودجه متوسط هستید، می توانید محصولات این برند را بررسی کنید.

 

 

چه عواملی بر قیمت صندلی گیمینگ اثر گذار است؟

لیست قیمت صندلی گیمینگ، مدل های با کیفیتی را از برندهای خارجی و داخلی شامل می شود که بعضی از آن ها واقعا گران هستند. دلیل این قیمت بالاتر را می توان کیفیت مواد سازنده و ویژگی های ارگونومیک در نظر گرفت. خرید صندلی گیمینگ ارزان به افرادی که بودجه بالایی ندارند توصیه می شود. این صندلی ها ویژگی های اساسی مورد نیاز گیمرها را ارائه می کنند. فقط ممکن است به اندازه مدل های گران قیمت لیست، آپشن و ظرافت های ظاهری نداشته باشند.

 

 

صندلی جذاب مدرن و زیبا

 

 

از کجا صندلی اداری و گیمینگ تهیه کنیم؟

 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت صندلی اداری هستید، می توانید سری به فروشگاه های تخصصی مانند مرکز خرید صندلی اداری بزنید. در مراکز خرید تخصصی امکان کسب اطلاعات در مورد قیمت و خرید انواع صندلی گیمینگ نیز وجود دارد. همچنین می توانید از نزدیک با طراحی و کیفیت محصولات آشنا شوید. راه دیگر مراجعه به وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین صندلی اداری و تجهیزات گیمینگ است. بسیاری از برندهای فعال در داخل کشور دارای فروشگاه آنلاین رسمی خود هستند که قیمت و مشخصات مدل های مختلف در آن ها قرار گرفته است.صندلی اداری

                                                                               صندلی اداری راحتی و استاندارد

 

جمع بندی

 

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی در زمینه خرید و قیمت صندلی اداری و گیمینگ در اختیار شما قرار بگیرد. خرید صندلی استاندارد و همچنین خرید میز گیمینگ مواردی هستند که بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی به آن ها نیاز پیدا می کنند. وضعیت نشستن خوب باعث می شود گیمرها بیشتر از تجربه بازی های مورد علاقه خود لذت ببرند. همچنین به دلیل برخورداری از ویژگی های ارگونومیک، جلسات طولانی گیم آسیبی به بدن آن ها وارد نمی کند.

صندلی اداری استاندارد یکی از نیازهای اساسی هر شخصی محسوب می شود که مدت زیادی را برای کار کردن پشت کامپیوتر می گذراند. حتما لازم نیست مدل های گران بازار را تهیه کنید. گاهی یک صندلی ارگونومیک مقرون به صرفه و خوش ساخت دقیقا همان چیزی است که برای نشستن پشت سیستم لازم دارید.

 

اشتراک گذاری