بازگرداندن کالا

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی اُتلند بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

مشتری می تواند اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:

1- چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید عدم تطابق کالا را به شرکت اعلام و پس از تاییدیه شرکت حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت محصول از کالا رسان، محصول را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:

 

  • هزینه عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

  • زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.

 

2- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

  • گارانتی دار: خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی ندارد.
  • فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
گارانتی محصولات اتلند

3- خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

4- چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق قسمت تماس با ما با عنوان موضوع “درخواست درخواست لغو سفارش و استرداد وجه” توسط خریدار است. در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

شرایط کلی در بازگشت کالا

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اُتلند، جداً خودداری کنید.
  • برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
  • اگر مشتری قصد ارسال کالا به علت مغایرت یا خرابی را داشت و قصد ارسال با روش های پست یا تیپاکس را داشت، می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود ، کالا باید حتما بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان اُتلند تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
  • از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان یادمان شهید وهابی، پهلوان غربی، پلاک 130 ، کد پستی 6155645643 ارسال کنید.

 

آدرس و لوکیشن اتلند

*  پس از دریافت و پذیرش کالا توسط اُتلند، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.

*  از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

*  خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.

ارتباط با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.